Å en slant det dit ...

... å en slant det hit, å en slant det ner i diket. Nej så blev det faktiskt inte :)  Jag höll mig på mattan när nu hösten första frosthalka slog till. Dimman låg tät i morse och beslutet var enkelt, ingen MC till jobbet idag :(  Det blev till att krypa in i plåtlådan på fyra hjul och med fullt värmepåslag lugnt och försiktigt köra de tre milen till jobbet. Kanske var det inte heller helt fel då jag samtidigt kunde passa på och ta med hjulen till Suzukin och få dom omlagda med vinterdäck :)  Som sagt det var första frost halkan nu är det bara att vänta på första snöfallet ... : | // HansR

Kommentarer
Postat av: Folke Kissner

>Det kommer till Helgen
du behöver inte vänta länge.

FK.

2005-10-21 @ 09:59:38
Postat av: HansR

Vi har ännu inte sett det och jag vill förbli en tvivlare i den frågan ;-) // HansR

2005-10-21 @ 21:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0