Ja där fick jag ...

... för att jag längtar efter att det ska bli vår. Ikväll hände det som inte fick hända att tre ton snö och is rasade av taket och landade utanför dörren till logen där MCn står :( Det var ett rejält brak och det var tur att jag fått upp stöttor och bockar så ingen behagat stå där under :| Nu kryper dessutom tempen ner mot nollan och de lovar eventuellt minusgrader till natten!? Det är bara att ta på sig och ge sig ut att skotta :( Tre ton fastfrusen snöis till imorgon är något jag absolut inte vill uppleva. Efter en halvtimmes spettande och skottande har jag nu äntligen fått till en ränna som är bred nog för en MC. Våren är räddad :) Det hade inte setat fint att få MCn infryst ytterligare ett antal veckor // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0