Huva, var ska detta sluta ...?

Nu har det snöat i sex dagar och sex nätter och våren känns riktigt långt borta!? Ja har jag inte skottat så mycket de senaste tio åren så har jag nu fått igen för detta i år. Måhända var det min idé med att återuppta vinterkörningen som blev besannad med råge, för det är svårt att prata om något annat än ren vinterkörning i år :)  Tyvärr fortsätter kylan att bita i och det gör körandet lite mer vanskligt, kanske inte så mycket när det gäller värme men väl vad gäller imma och sikt. Förhoppningsvis kan jag ändå se fram emot en härlig vårvinter med skön vinterkörning i härligt solsken, för solen är  nu tillbaka och det är ändå ett vårtecken om något :)

Snö i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0