Snö, snö,snö ...

... ja den vårkänslan blev kortvarig :(  Nu har det snöat i tre dagar och våren och vårkänslorna är rejält insnöade. Jag sitter just nu och undrar om det är någon idé att gå ut och skotta eller om det ska få snöa färdigt, hur lång tid det nu kan ta? En liten, liten vårkänning fick jag i alla fall idag då jag fick hämta ut ett paket på posten med två nya MC däck! Jag testade denna gång och beställde hos däckonline och så här långt har det funkat förträffligt och det till ett pris 25-30% under normalt katalogpris! Skiftningen går på 300 spänn här hos den lokale MC meken så det känns så här långt som en mycket bra affär, det går ju också åt en del däck när barmarkssäsongen väl är igång :) I väntan på andra vårkänslor så får jag väl sätta mig i garaget och lukta på de nya däcken ;-) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0