Döm av min ...

... förvåning när jag idag fick svar från DN angående artikeln med den snedvridna grafen! De bad om ursäkt! Artikelförfattaren var inte nöjd med hur grafen hade konstruerats och att budskapet på detta vis blev så skevt. Jag hade nog trott att jag skulle bli bemött med ett brinnande försvarstal, att det som ÄR farligt också måste PRESENTERAS hur farligt det är. Tyvärr är dock skadan redan gjord och kanske var det endast det som var målet och sedan är det alltid lätt att be om ursäkt? Artikeln är publicerad och sedd i tidningen av många och budskapet har också med all säkerhet gått fram att det är LIVSFARLIGT att köra motorcykel och det blir bara värre och värre :(

Låt oss istället upp till bevis! Fortsätt jobba för ökad säkerhet och rätt tänk bakom styret på din och din kompis MC! Ingenting är viktigare just nu för vi måste stoppa hotet om total utrotning av oss motorcyklister! // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0