Dags igen ...

Ja då var åter motorcykeln packad och klar för ytterligare en härlig sommartur :)  Den här gången håller vi oss på hemmaplan och drar söder ut i Sverige. Inga bestämda planer upplagda utan vi tar de vägar som faller på och självklart undviker vi allt som har "riks" eller "europa" profil. Den här gången tänkte jag också att jag skulle lufta sidvagnen lite så nu har jag plats för mycket packning, det får väl bli både trädgårdsmöbler, solstolar och hustält :) Nej skämt åsido så är det nog skönt att inte ha allt för mycket med sig utan njuta tillvaron enkelt och direkt. Vi får se när jag åter blir uppkopplad och kan komma med en rapport från ett sommarfagert Sverige // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0