Forum ...

Ja nu händer det väl inte allt för mycket på MC touringfronten förutom att jag och många med mig, tror jag, planerar för fullt inför barmarkssäsongen 2009. Det blir en hel del tid både till eftertanke och framtida planer. I alla dessa funderingar har jag funderat över hur jag kan utveckla formerna runt mctouring.se. Det som jag saknar mest idag är delaktighet från alla er andra där ute i MC touringvärlden, era erfarenheter, tips och idéer. Visst det går ju alltid att kommentera lite i bloggen och det går ju även att skicka material till mig för publicering på www.mctouring.se, men det är inte direkt enkelt och jag tror att det blir en extra tröskel. Jag har nu skapa ett så kallat FORUM på nätet där det kan ges lite mer möjlighet att tycka till, berätta, tipsa och allt annat som kan vara bra för oss som gillar MC touring. Jag tänkte nu dra igång detta forum lite försiktigt och se om det finns ett verkligt behov? Så nu hänger det på er om det finns intresse, främst då när det gäller att dela med sig genom att göra inlägg på forumet. Allt som behövs för detta är att du registrera dig som medlem med ett namn och en epostadress. Det finns även lite information i forumet om hur det går till och hur du använder de olika funktionerna. Så jag säger väl som så, VÄL MÖTT PÅ VÅRT NYA FORUM!

Länken till forumet: http://mctouring.forum24.se

Jag kommer även att skapa en länk från mctouring.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0