Berlin ...

Ja daa sitter jag vid Checkpoint Charlie i Berlin och försöker förstaa historiens vingslag. Saa här laangt har jag hunnit med ett MC-shop besök och det hos POLO (http://www.polo-motorrad.de/) Tyvärr blev det en miss vid första försöket daa det visade sig att Berlin har tvaa gator med samma namn och jag valde förstaas fel :( Vi faar se om jag hinner med även ett besök hos LOUIS ( http://www.louis.de/) som kanske är den största kedjan. Priserna är allt mellan 10 - 40% mot priserna i Sverige. Vissa saker är rejält billigare och andra är har ungefär samma pris eller ca 10% ner mot Sverige. Utbudet är dock mycket större och det finns en hel del som jag aldrig sett i Sverige mer än via Internet. Vi faar se om det blir naagra bra affärer eller om jag bara faar gaa runt och kläma och känna :) // HansR

Ps. hittade inget "A med ring över" paa det tyska tangentbordet saa det fick bli "AA" istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0