Det gick inte ...

... alls :(  Ja då var tänkt att ske en liten premiär i vårsolen på barmarkshojen, trodde jag i alla fall :(  Det visade sig att trots att jag underhållsladdat batteriet så sent som för en månads sedan så var det blott 4,2 volt i batteriet!? Motorcyklar och batterier ja det är inte några roliga grejer. Där fick jag för att jag inte också plockade bort en kabel från batteriet :(  Nu var jag ändå tvungen att åka en sväng så det fick tyvärr bli bilen och den enda trösten var väl att solen också försvann samtidigt som jag gav mig iväg. Ja nu får den premiären vänta ytterligare ett antal dagar eller veckor för nu kommer det tydligen snö igen, vad ska man tycka om det? // HansR

Kommentarer
Postat av: Folke

Låt det ladda hela v-säsången.


FK.

2008-03-16 @ 23:47:24
Postat av: HansR

Ladda blir det fullt av för nu drar vintersäsongen i gång igen :) Nu är det fram med dubbat igen :)

2008-03-17 @ 23:11:15
URL: http://www.mctouring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0