Tyvärr ...

Det bidde ingen resa till Östersund, och SMC Jämtland, och prat om MC Touring, tyvärr var det för få som var intresserade. Eller så passade inte denna helg så bra? Det innebar att jag helt plötsligt fick en hel helg fri och vad kan man inte göra med en sådan! För min del blev det "vedhuggning" eftersom jag har ca 40 kubik oklyvet som ligger här hemma och väntar. Jag vet inte om jag riktigt tycker det blev ett bra byte men det hjälper väl till att få lite varmare i stuga i vinter, dessutom blir jag ju varm även av arbetet :) Huggning och huggning det kan väl diksuteras då jag fått hyra en "allt i ett" maskin som kapar och klyver nästan på egen hand.

Förberedelserna för mötet i Östersund hos SMC blev jag ändå klar med så nu finns det ett upplägg om intresset hettar till igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0