Julafton ...

... eller vad ska jag kalla det? Touringbutiken i Djurmo kör 50% på rubbet, allt i butiken och på lagret!!! Ja det finns ju en hel del grejer på deras hyllor som jag sucktat efter men inte riktigt velat slå till på för hur det än är så växer ju inte pengar på träd. Men hur som, det blev att öppna stora börsen och inhandla både det där nödvändiga olja, filter, kedja, drev, packboxar etc. men också lite mindre nödvändiga prylar som nya stövlar, handskar och aluminiumväskor med quicklock hållare till min R1200GS. Det sistnämnda har jag haft på önskelistan ett tag då jag föredrar väskor som packas från toppen mer än traditionella sidoväskor som också öppnas som "väskor" från sidan. Återstår nu att montera och se om det funkar som tänkt. Ja är det någon mer som har vägarna förbi Djurmo och Touringbutiken i helgen så passa på, än finns det prylar kvar att fynda :)  Själv bär det nu av till Gelleråsen och lite banträning med SMC, det ska bli lite nya filmvinklar för kommande SMC projekt Då får jag ju även chansen att prova mina nya fina MCboots, designade av polisen MC förare. Jag undrar om det är en god garant för hög kvalitet eller måhända mer  av statens spariver :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0