Regn, regn ...

regn ja vad mer kan jag säga, som det ser ut nu slås alla regnrekord för juli så länge jag har vandrat på denna jord. Det borde i alla fall inte vara någon fara för tomma kraftverksdammar och testa regnutrustning har vi kunnat göra mest varje dag, men är det så vi vill ha det? Nej knappast :(  Eftersom den totala nederbörden eller fukthalten runt jorden är ganska konstant så måst det vara många delar som just nu saknar vatten!?

Själv nyttjar jag tiden och planerar för nästa tur som jag inte hade tänkt skulle bli en tur för test av regnutrustning. Vecka 34 bär det av mot Norge igen och denna gång "Historiske Norge" med boende på ett antal av Norges mest kända fjord- och fjällhotell. Jag slipar just nu på rutterna och för säkerhetsskull får jag väl lägga in vissa alternativ i fall regnandet inte tänkt ta slut?  // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0