Tyst och ...

... lugnt!? Ja det har kanske blivit lite mycket hoj de sista veckorna så nu tog det helt stopp när inget fanns bokat i kalendern. Kanske är det också så att nu tvingas jag göra allt det där som inte blivit gjort medans jag varit ute och kört hoj. Tydligen fanns det en hel del underhåll att göra på huset även denna sommar :(

OK, lite hoj har jag också hunnit med men det blev mest torrsim i form av ruttplanering inför nästa tur i vecka 34, då bär det åter av mot Norge och denna gång lättpackat för hotell touring. Vi får se om det kan skänka extra behag till MC touringen då packningen kan lättas och körningen bli friare?

Just nu väntar jag väl annars på att det ska sluta regna, gäller både med tanke på MC körning och underhåll på huset i form av fönstermålning. Ingen av dessa aktiviteter känns rätt i just nu rådande väder :( // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0