DAK ...

Imorgon är det tydligen DAK marknad på Lugnet i Falun ... och den vill man ju inte missa :)  Det höll dock på att bli så då jag alldeles glömt bort och blev påmind först för en timme sedan :O Det är ju inte så många gånger per år jag får vältra mig i nostalgi och drömma mig tillbaka till den tid då en motorcykel såg ut som en motorcykel, det var bättre förr :)

Nja jag vet inte riktigt det men en viss känsla är det ändå att gränsla en MC från 40-, 50- eller 60-talet, det är något visst både med vibbrationer och oljelukt som ingen modern hoj klarar att efterlikna. Som sagt, jag behöver lite nytt gummi till 50-talarna och det ska väl gå att finna där på DAK's veteranmarknad på lugnet i Falun! // HansR

Lite mer information: http://www.evenemangskalender.se/visa.php?id=4870

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0