Mera inspiration ...

Ja då var jag klar med ytterligare en "rulle" och denna gång är det del 2 av Majturen 2008. Videon kan beskådas från hemsidan http://www.mctouring.se/ eller på denna direktlänk: http://vimeo.com/3645797

Men nu behövs det snart ingen inspiration för våren är på väg :)  Här på mina breddgrader ligger snön fortfarande djupt men nu droppar det för fullt från taken och det är rejäl dagsmeja. Idag såg jag också de första svanarna i älven och det brukar vara ett säkert vårtecken. Det finns dock ett problem med detta väder och det är att det varken bär eller brister, det är varken vinter eller barmark. Dubbat fungerar inte bra och det är fortsatt lite för snöigt och isigt underlag för att köra "sommar" mönstrat, men jag såg nu på stora vägen att den var riktigt torr och fin! Tyvärr är riksvägen fortsatt vitdammig av salt och det är inte lika kul :(

Nej nu går jag ner till garaget och gör de sista förberedelserna så att allt klart för start när det blir så dags! // H@nsR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0