Åkdon och termos ...

Ja då vart det en riktigt härlig helg med ett fantastiskt höstväder :) Lördagen bjöd på en härlig tur i Dalarna och Gästrikland med fina vyer, vägar och god mat. Lite termosfika hann vi också med även om Centern fanns på plats och bjöd på kaffe, det var ju kyrkoval på gång. helgen har även bjudit på lite videoredigeringen och äntligen fick jag åter mitt redigeringsprogram att fungera, jag tror att jag lägger mer tid på felsökning än på själva redigeringsarbetet :( Det som jag nu plockat fram är en tillställning som gick av stapeln nu i september i Leksand och som heter Åkdon och termos. Dit kommer allehanda fordon för att visa upp sig och genom att idka strosing så kan du gå runt och beskåda men också inta en härlig termosfika vid sidan av alla härliga bilar och motorcyklar. Filmen från den sista tillställningen för detta år finns att beskåda på denna adress: http://vimeo.com/6665002 // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0