Hipp, hipp ...

... hurra. Man bör kanske säga så nu när Bumsen klarat sin första besiktning :) Fast jag började undra i torsdags kvällen inna besiktning då först halvljuslampan slutar fungera och även så den nyinköpta!? Tio minuter i tio(22) var jag åter på OK macken där jag nu fick en ny lampa och simsalabim så finkade det, det var till stor fördel då besiktningstiden var 07.20 fredag morgon :)

Lite halvtaskigt väder är det fortsatt och fördelen med det är väl att jag får chans att rensa lite i alla uppgifter som släpar, en sådan var att lägga upp bilderna från sommarens resor. Nu har jag ordnat det så nu finns några nya album att beskåda på http://mctouring.photoshop.com // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0