Däckad ...

Däckad borde betyda något positivt och att jag nu har ny däck på min MC och gjort sköna turer i helgen, men ack nej :(  Däckad betyder just nu för mig att en envis förkylning håller mig vilande och inomhus hur mycket än sinnet vill ut och börja nöta asfalt igen. Efter hängsen är den också då jag nu går in i fjärde veckan och nu kan jag bara hålla tummarna för att den förbättring jag känt av sedan igår faktiskt tänkt hålla i sig?

Jag hoppas det sett bättre ut för er andra och att ni nu tagit chansen och gett er ut i vår solen på härliga turer. Jag hoppas jag snart kan ansluta till er :) // HansR

Kommentarer
Postat av: Däckad för utomhusaktivitet

Hej Hans.

Lider med dig och din envisa däckning, har en mindre åkomma av densamma, men den hindra inte utomhusaktivitet.

Hade bokat mig för SMC / KNIX åkning på Lockarpsbanan utanför Malmö och var där med ca 60 andra glada MC-åkare.

Vi var fyra custom åkare resten var snabba MC pojkar och några flickor.

En mycket trevlig dag från 8:15 till ca 15:30

tränade vi indelade efter förmåga / kurvor- spårval - och motstyrnings teknik.

Nu väntar Ljunbyhed (F5) där SMC söndagen den 25/4

kör " Avrostning" Hoppas att vädergudarna står på vår sida och att min mindre förkyldning har hittat en annan kropp att besöka.



mvh från Paul o Skåne ,,, vi ses till Norges TAK.

2010-04-13 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0