Packad och klar ...

Ja då var jag packad och klar igen! Imorgon bittida bär det iväg söderut mot Italien och Süd Tirol och Dolomiterna :) Imorgon blir det en 70 mila tur ner mot Helsingborg men med ett natt uppehåll i Höör, så får jag ta de sista milen till färjan i Helsingborg på söndag morgon. Söndag far vi ner mot Rödby och Hamburg för att de kliva ombord på "Biltåget" till München, ett praktiskt sätt att slippa en dryg autobantur genom Tyskland :) På måndag sedan så far vi vidare mot Garmich och Alperna för att där ta några av de bästa passen över mot Süd Tirol och Dolomiterna. Vi får se när jag lyckas få en uppkoppling nästa gång men då blir det uppdatering här på sidan och förhoppningsvis med lite bilder :) // HansR

Kommentarer
Postat av: Göran Persson

Hej Hans hoppas att du får en bra resa och uppskattar alperna som omväxling till Norge och det borde vara skönt för dig att inte ha huvudansvaret

och istället kan njuta av vägarna och omgivningarna.

Hälsa Örjan och Mathias.

MVH Dolomitenfantasten (numera även Norge)

Göran Persson

2010-08-22 @ 19:46:17
Postat av: Hans

Tack för det Göran, så här långt har det varit både det ena och det andra men det skriver jag om på bloggen :)

2010-08-23 @ 23:29:24
URL: http://www.mctouring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0