Hærliga MC vægar ...

Idag fick jag njuta hærliga MC vægar på min væg mot Sundsvall :) Enda felet var att jag inte fick køra MC :(  Jag tog vægen øver Bollnæs, Jærvsøklack (Østra sidan om vattnet), Delsbo, Hassela och vidare mot Sundsvall. Helt perfekta vægar før MCkørning :) Som sagt, det finns alltid alternativ till de vanliga vægarna och oftast mångt mycket bættre før MCkørning. Tyværr, som alla vægar långt från æra och redlighet, så ær underhållet eftersatt men dær fanns partier som var riktigt bra och nyligen omlagda // HansR

Kommentarer
Postat av: Folke

Vägen mellan Järvsö-Delsbo är kurvig &fin
Synd bara att vägbeläggningen är så dålig
Från Delsbo är vägen ganska tråkig att köra även för att vara
MC-väg, Kurvor finns, visst, men inte så många man önskar.


Hälsningar Folke.

2007-10-17 @ 19:46:42
Postat av: HansR

Som sagt, men klart mycket bättre än alternativet E4:an, ett riktigt tråkigt sömnpiller // HansR

2007-10-17 @ 23:12:26
URL: http://www.mctouring.se
Postat av: Jan

Just så körde vi i somras när vi varit hos er å upp mot höga kusten. Lite ojämt här å var, men vackert å ganska krokigt.
Mvh. Jan

2007-10-19 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0