Grussprätta ...

Ja idag fick jag chansen att plocka fram grussprättaren igen :) Ja det är väl prioriteringen som varit riktigt dålig då det inte blivit något kört med den på tre månader, om inte mer :( Ja det gäller Suzuki DR600 med offroaddäck som tyvärr blir allt för dåligt nyttjad under barmarkssäsongen, det blir mest att köra dubbat vintertid. Nu fanns anledning att låna ut den och då blev det även av för mig att plocka fram den och ta en liten sväng. Lika roligt varje gång :)

Ja vi får se om den är på humör när den kommer åter nu när den blir ompysslad av en fodervärd några veckor? // HansR

Ps. Idag lade jag även ut en annons på Blocket gällande en hjälmkamera av modell Cambike. Jag hade tänkt mig 900:- för den (kostade 2300:- ny) så är det någon som är intresserad är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0