Kluven ...

Ja nu står min GS klar och färdig i Avesta med ny ram så nu är bara frågan hur jag får hem den? Just nu är det -8 grader på termometern här utanför och snön som föll i onsdags ligger fortsatt kvar ute på gräsmattan, även om det bara är en centimeter. Så här långt har dock Trafikverket ännu inte börjat salta vägen så håller sig bara vädret torrt så ska det gå bra att köra hem. Jag siktar just nu på lördag förmiddag. Vädret ser då torrt och soligt ut men endast 0-2 grader, men har de inte börjat att salta så ska det gå bra att köra hem. Återstår att se om vädret håller i sig för då blir det tåg till Avesta och hämt av MC som gäller?

Väl hemma får det bli montage av skidor och dubbdäck så vi är väl rustade för den första riktiga snöturen :) // HansR

Kommentarer
Postat av: Folke

du kunde lånat min korgvagn

&tagit hem GS`n på den.



MVH. Folke.

2010-10-23 @ 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0