Mässan ...

Ja nu har mässan dragit igång! Själv får jag avvakta ytterligare en dag innan det bär av ner till Stockholm och Älvsjö. Extra roligt blir det väl också att komma ner lördag och söndag då det är extra mycket med folk :) Många roliga och trevliga MCtouring vänner på en och samma plats, kan det bli bättre!

Som sagt själv kommer jag att vara en hel del i SMCs monter och SMC Travel delen, det blir mycket snack om sommarens resor och alla olika alternativ som erbjuds. Har du vägarna förbi så kanske vi syns där?

jag ska också försöka ta mig lite ledigt och själv kika runt på mässan och se vad årets upplaga har att bjuda på? Inte lika mycket hojar detta år men förhoppningsvis mycket annat som kan hjälpa en tourer på färden // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0