Dags igen ...

Ja då bär det av igen och den här gånge till Karlskoga och Auroras 31:e träff! Den här gången får det bli min Honda CX500 med sidvagn då det ser ut att bli ganska slaskigt över helgen och då även risk att det lösgörs en massa salt :(  Synd när det i övrigt är mycket fina snövägar. Jag kommer dock att hålla mig på småvägarna så har jag tur kan det bli en riktigt fin tur :)

Jag återkommer med en rapport när jag är uppkopplad igen!

Den här gången blir det dock inga problem med eventuell starthjälp då jag har med mig tre fulladdade bilbatterier som extra last i sidvagnen allt för att få bäst stabiltet och roligast möjliga körning :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0