Igång igen ...

Ja det är väl ingen idé att sluta än ... så länge det finns snö kvar och vintern håller i sig är det väl bara att ligga på :) Imorgon bär det av igen till fjälls, det är Slagavallen i Härjedalen som drar. Fint vinterföre utlovas och vore det inte för skidor, pjäxor och annan vinterutrustning så hade det varit fint med en tur på min GS1200, men nu får det åter igen bli Honda CX500 med transportvagn :) Det mesta är packat sedan förra helgen med det blev till att göra ett skidställ på sidvagnen så att även dessa kan komma med. Med lite tur får jag även en sändning med el-kläder strumpor, byxa, jacka och handskar för att testa på färden. Klart intressant och se hur lättklädd jag kan åka med sådan utrustning? Det känns ju självklart smidigare om du inte behöver ha så mycket under MC-stället utan kan köra med samma lager som sommartid. Jag återkommer i frågan om det visar sig att allt hinner fram innan jag far? Självklart utlovas även snö under hela resan upp, allt för att testet ska bli extra bra :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0