Ljuset ...

... är nu åter och möjligheterna öppnas för härliga kvällsturer efter jobbet, men jag sa möjligheter för än så länge vill inte vintern släppa helt och hållet. I morse var det -10 grader och i går snöade det så det är väl ganska normalt aprilväder. Det besvärliga är ju då om jag ska köra med eller utan dubb? Med skidor finns förstås möjligheten att ta lite hjälp om jag nu skulle lägga om till barmarksdäck och vädret åter igen ger snöiga vägar.

Jag har också i veckan jobbat vidare med lite artikelmaterial för Bumsen, BMW klubbens tidning och tanken är att det blir en artikel i nästa nummer. Vi får se om det uppskattas med en vinterartikel nu när alla börjar få vårkänslor men vi kan väl alltid sätta rubriken till "Det blir snart vinter igen!" :) // Hans R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0