Bildbevis

Vädret är forstatt fint men tyvärr har det inte blivit någon tid över till nya MC-utflykter, arbetet har pockat på uppmärksamhet och en resa till huvudstaden med tåg inplanerad. Jag fick i mitt senaste inlägg en kommentar om att det saknades bilder från mina turer och det är helt sant. Tyvärr har väl inte alltid kameran varit med men nu testar jag i alla fall och lägger upp en bild från en av mina turer bland berg och fäbodar på dalaskogen! Bilden är från Skinnaråsen på leksandsskogen. Det borde väl även bli fler bilder framöver :) // HansR

Ps. Vill du se mer bilder direkt så finns det fler från andra MC turer på www.mctouring.se

Fäbotouring


Kommentarer
Postat av: Lena

Så vackert, härligt att få ta del av!

2005-10-05 @ 21:37:38
URL: http://www.lenjangel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0