Att drömma sig tillbaka

Jag satt just och tittade på bilderna från sommarens MC resa till Bodö och Kystriksveien och visst vill man drömma sig tillbaka...! Fantastiska MC vägar och fantastiska vyer vad mer kan man begära på en härlig MC tripp? Det vore inte helt fel med en hösttur till detta fantastiska landskap men vädret är väl inte riktigt att lita på vid den här årstiden och semesterdagarna är så slut de kan bli :(  Jag får istället njuta av bilderna och starta planeringen för nästa års tur, det blir ju faktiskt 30 års jubileum med MC touring :)  Vill du också njuta av bilderna från sommarens tur kan du göra det på www.mctouring.se där har jag lagt upp lite text och bilder från min resa! // HansR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0