Ytterligare en dag med tjänsteresa

Ingen MC tur idag men väl en tur till vår kungliga huvudstad där solen lyste varm och skön. På vägen hem på tåget fick jag i alla fall chansen att studera mina turkartor, efter att det sista jobbet stökats undan. Kartorna jag hade med mig är över Gagnefs kommun och då var det främst grusvägar som var i fokus. Det är ändå märkligt hur många mil väg det finns mellan alla större trafikleder och hur kort vägen kan bli till olika orter om man genar genom skogen :) Det går kanske inte riktigt lika fort men om man som jag tjänade nästan 4 mil vid en resa till Karlstad genom att köra skogsvägar så ska det gå ganska sakta för att man ska förlora i slut ändan. Väl hemkommen från Stockholm fick jag chans att installera Gröna kartan på min PC och det ska bli riktigt intressant att studera vad den kan ge vid turplaneringen // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0