Nanna slaskar ...

... juni braskar!  Nej, nej det var väl inte så det stod i bondepraktikan, det får vi verkligen hoppas :|  Turen till jobbet idag blev en blandad kompott med riktigt vintrigt morgonföre men med regn och slask på hemfärden. Den nya vindskivan gjorde dock susen och resan blev riktigt behaglig trots att det var en av de minsta vindskivorna som fanns. Det blir helt klart en annan känsla när jag slipper få vinden och regnet rakt upp i halslinningen. Det blev också mycket bättre med sikten då jag inte behövde stänga visiret helt och på så sätt kunde hålla imman borta :)

Det har blivit en hel del vädersnack de senaste veckorna och jag hoppas verkligen att jag ska slippa älta detta allt för länge, men det blir mycket av den varan när det är och ser ut som det gör. Det är inte bara MC åkningen som får lida utan även vedhuggning, trädgårdsarbete, vårbruk, flyttfåglar och allt annat som ända in i märgen längtar efter VÅR!  // HansR

Kommentarer
Postat av: Folke Kissner

Hej Hans!

>Kanske du skulle prova
> den välkända cirkeln
> som man hade förr i världen när man
> körde MC/Moped.
SEE YOU FK.

2006-04-04 @ 22:44:32
Postat av: Hans

Du menar stövelskaftet :) Ja det går inte av för hackor, men det funkar dåligt i hastigheter över 50 km/h ;-) // HansR

2006-04-04 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0