Väntan, väntan ...

Ja nu ska jag inte tjata mer om väntan på våren för det kan nu inte bli mer uttjatat än så här. Nej vad jag nu väntar på är ett batteri så att jag överhuvudtaget kan starta min MC. Det blev till sist så att det nya batteriet i den nästan nya MCn (6 månader) helt enkelt gett upp och ett nytt kommer nu på garantin. Tyvärr ligger inte MC firman nästgårds så nu har mitt batteri varit ute på en busstripp i drygt en vecka :(  På så vis kanske det ändå inte gör något att vädret är som det är och våren också missat rätt hållplats. Plus 4 grader och regn är inget vidare MC väder även om det kanske gett möjlighet till lite regn- och termoställstester :)

Nu är det dock påsk och ingen leverans kommer att ske före tisdag i nästa vecka, när helgerna är över, så låt oss istället ha en riktigt GOD och GLAD PÅSK!  // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0