En skön tur på första advent ...

Ja vad ska jag säga? Det är inte alla år som det går att ta en skön MC tur första advent, men i år gick det trots ett geografiskt läge norr om dalälven :) Det blev en skön tur från Gagnef till Falun där jag fick njuta sköna adventssånger samt ett härligt adventsfika. Efter det bar det av mot Sundborn och Carl Larsson gården, för var borde vi inte hitta lite julstämning om där? Jag fick även med mig två hugade MC kompisar som inte rädes denna sena timma på året :) En bild fick vi också till i Sundborn men advents- och julstämningen var det nog inte så mycket bevänt med :(

advent2006

Det är fortsatt lite svårt att förstå att det är december. Det borde vara vinter och snö. OK jag ska inte klaga för det har ju som sagt gett en barmarkssäsong som sträcker sig från april och ända till nu. Ok det var ca 3 decimeter snö här vid månadskiftet oktober/december men som sagt den vintern varade i knappt två veckor. Vi får nu avvakta och se om det blir en tur även andra advent? // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0