Äntligen! Vinter som aldig förr ...

... med snö i massor :)  Bara jag fått skotta färdigt så jag kan få upp garageportarna och plocka fram MC'n så ska det bli köra av. Till helgen måste det bli en rejäl sväng på härligt vintriga vägar. Som det ser ut nu så är inte ens stora vägen fri från packad snö så nu biter dubben fint :) Jag hoppas nu också att vårvintersolen hittar fram blanda alla tunga snömoln så kan jag få bästa tänkbara inramning på turen. Just nu måste jag säga att de där riktiga vårkänslorna med bar asfalt och tussilago i dikeskanten känns riktigt långt borta, ja längre bort än på många, många år. Rejält med snö allt sedan Lucia och kallgrader mest hela tiden. Jag får återkomma till helgen med ett reportage från min tur så får vi se om det blev snöglop eller vintersol :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0