Sommar eller höst ...

Ja frågan är vad som gäller? Idag fick jag och några till med mig verkligen njuta lite äkta sensommar. Det blev både njutbara och fina asfaltsvägar och en skön tur med bryggan på Insjön. lite fika kunde vi då också passa på att ta oss :) Bättre hojväder än det som var idag är svårt att finna. Vindstilla och mellan 20-25 grader kan knappast bli bättre!!!

Jag kommer nu att vara bortrest i ca en månad. Troligen kommer jag också att få svårt att komma åt Internet och därför blir det svårt att hålla liv i bloggen och även så mctouring.se. Jag återkommer igen i oktober och då hoppas jag ha lite mer reseberättelser från sommaren som varit. Under tiden får du och alla andra MC intresserade passa på att njuta en skön MC-höst!

Jag skicka med några bilder från dagens tur som inspiration! // HansR

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0