Antiklimax ...

Det blev ett riktigt antiklimax att komma hem från senaste resan, jag vet inte om jag landat än???  Det känns som om det vore självklart att ge sig ut på resa igen och det skulle jag definitivt inte haft något emot :)  Tydligen tröttnar man inte ens efter nästan 1000 mil på två månader och det bådar gått inför framtida utmaningar. Det blir snart till att sätta sig ner och börja planera inför nästa säsong men först ska jag hinna med ytterligare ett antal turer och kanske även någon resa till :) // HansR

Kommentarer
Postat av: PållePe Strömsholm

Vi passerar dig 6 sept. på vår tur upp till Lom.
Skaru me ?
Pålle

2007-08-20 @ 08:21:24
Postat av: HansR

Vad ska jag säga, Lom och Jotunheimen i september !!! Tänk den som hade obegränsat med semester men tyvärr är väl allt förbrukat. Det där med att hinna ytterligare en resa varväl tyvärr bara en dröm :( Återkom dock och Berätta hur det var // HansR

2007-08-22 @ 00:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0