Åter igen från Norges Tak

Ja då är jag, och alla andra deltagare, åter igen från Norges Tak. Vi kan lätt sammanfatta resan med regn, regn och mera regn. Det var inte regn av den kraftiga sorten men väl ett evigt strilande som endast gjorde korta uppehåll när vi stannade till och tog en paus!? Det var ju förstås skönt att det var så men ändå festligt att det sedan började regna igen så fort vi kom upp på våra cyklar!? Hur som, så är Norge i regn även det en upplevelse. Har du bara rätt klädsel så du håller dig torr och varm så kan du få njuta härliga vyer både på fjäll och runt fjord när molnen kryper tätt intill marken och du endast kan skönja det mäktiga i 2000 meter höga toppar. Jag skickar med några bilder som får göra ett försök att "berätta" hur det var även om det aldrig går att beskriva den verkliga känslan med en vanlig "platt" bild.

         
Klicka på bilden så får du se den i lite större storlek!

Norge är och förblir ett märkligt land som är helt fantastiskt för MCtouring och det trots att du inte styr över vädret :) // HansR

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vilken fin blogg du har. Fantastiska bilder från Norge här. Vill verkligen åka dit med tjejen. Hur brukar ni bo när ni är iväg?'
tack för ett bra jobb nu ska jag läsa vidare :)

2007-08-04 @ 09:33:10
Postat av: Hans

Hej Marcus och tack för det!
Du kan läsa vidare om mina olika resor och boendeformer på www.mctouring.se. När vi är i Norge så blir det mest i Hytte/stuga eftersom det finns så stort utbud där, men som sagt du kan läsa vidare på min hemsida om MCtouring // HansR

2007-08-04 @ 10:30:24
URL: http://www.mctouring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0