Om 10 timmar drar jag ...

... mot norr och ljuset :) Jag tänkte precis börja packa och jag får hoppas att alla prylar finns på plats annars blir det lite akut :O Får jag och resesällskapet som vi vill bör vi hamna i Arvidsjaur innan sena kväll imorgon. Det hänger väl lite på hur vädret blir och om vi kan hålla värmen trots det allt kyligare vädret. Just nu visade temepen i Honningsvåg på +5 så snö och drivis ska vi slippa :)

Jag tänkte försöka att återkomma här på bloggen med en rapport varje dag, eller i alla fall nästan varje dag. Vi får se om tekniken håller? Nu får jag sluta skriva här och ge mig i kast med packningen annars blir det något körigt i morgonbitti :) // HansR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0