Då bär det av igen ...

Ja det ser riktigt bra ut för de närmaste dagarna, meterologerna spår högtryck och sol och det är väl nästan så att man inte vågar tro på något sådant :) Ja lite regn spår de också mellan måndag och tisdag men det ska jag väl kunna stå ut med om det håller uppe resterande del av resan. Turen nu tar mig via Oslo till Rjukan, Dalen, Odda, Voss, Aurland, Sogndal, Lom och åter hem igen, det blir ett antal fjällkedjor som förhoppningsvis står i full höstskrud om nu inte redan snön lagt sig? Som sagt denna tur lägger fokus på fotografering (och en del andra ärenden) och det blir tyvärr inte på två hjul men förhoppningsvis ska jag reka lämpliga vägar för nästa sommars tvåhjulsturer. Vi får se om det blir lite rapport efter vägen eller om det får vänta tills jag är åter hemma och uppkopplad igen :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0