Hemma igen ...

Tyvärr är jag nu hemma igen och jag kan säga att det var mycket svårt att slita sig från sista dagens underbara upplevelse. Hade det bara gått hade jag gärna setat kvar där på fjället och bara njutit av solens värme och ett fantastiskt panorama :) Nedan finner du några bilder och dom talar nog för sig själv!!!  Ja att vi skulle ha en sådan tur att vi på denna resa fick några av september månads enda soliga dagar, ja det var mer än vi hade räknat med, men som sagt ett stort tack för det!!! Ja är det ett sådant väder i september kan jag mycket väl rekommendera en riktigt härlig hösttur i ett mycket höstfagert Norge. Bilderna får tala för resten // HansR

      
Bilder från Blåhö(Jetta) 15 km bilväg från Vågå och 3 km fågelvägen från Otta i Gudbrandsdalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0