Nu händer det ...

... inte mycket :(  Jag vet inte säkert men visst är det lite deprimerande med regn var och varannan dag, om inte varje dag!!! Inte för att jag brukar ha några direkta problem med lite regn men just nu tror jag att jag lider rejäl brist på solvitamin! De senaste dagarna har det inte funnits så mycket tid till MC åkning och tanken var väl att jag skulle få en massa annat uträttat som legat i träda sedan sommarens strapatser, men med detta eviga regnande så blir det ju ingenting gjort. Elände, elände, deppa, deppa, nej nu gäller det att fokusera om! Jag får börja ägna mig åt inomhusaktiviteter istället och skaffa mig en rejäl sollampa så kanske skaparlusten återkommer. Vi får se om det funkar :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0