Året rullar på ...

... Ja fortfarande håller vintern i sig och det är riktigt fint vinterföre men inte blir det mycket åkt!? Jag har ingen speciell orsak mer än att jag inte verkar få tiden att fungera åt något håll ...? Det är nog hög tid att börja omprioritera!

Visst en sak drar ju lite extra just nu och kräver också en del tid och det är förberedelserna inför årets MC mässa. Som det ser ut just nu så ska vi nog få till en monter som kan visa hela utbudet av resor för SMC Travel 2009. Det ser ut att bli ett riktigt rekord år med resor för alla smaker. Just nu är det 12 olika resor med allt från Dalarnas Lustgård, Toscana och Kolaenduro. Den som är intresserad kan läsa mer på http:www.smctravel.se.

Vårt nya forum har också kommit igång om än med ett begränsat antal medlemmar så här långt, men det börjar nu samlas en hel del tips och annat som kan hjälpa oss i utövande av vårt stora nöje MC touring. Besök gärna forumet på http://mctouring.forum24.se och bidra gärna med både egna tips och kommentarer till andras.

Här i början av veckan provade jag även några av sommarens vägar i en mer vintrig skrud. jag tog en tur till Norge och passade då på att besöka Rena, Osen och Trysil. Mycket snö där nu och härliga MC vägar men tyvärr fick det bli fyra hjul för min del denna gång, det var lite transporter som måste ordnas. Jag fick också möjlighet att göra de sista bokningarna så nu ska snart alla Norgeresor vara kompletta när det gäller boendet 2009 :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0