Biltema och video ...

Ja idag blev det en tur med motorcykeln till Öppethus hos Biltema för oss motorcylister. På plats var det den lokala MC klubben MCK Touring som stod för utställning av MC och idogt putsande motorcyklister som försökte att skina ikapp med sina åkdon :) Jag funderade ett tag om jag även skulle köra in min och få den putsad men jag insåg att det inte riktigt stämde in med det övriga konceptet :)  Biltema har fått en hel del MC grejer på hyllorna och allt som är billigt behöver inte vara dåligt. Jag brukar få många gliringar för att jag kör med Biltemaverktyg men jag finner nog ändå att det funkat bra för mig som mekar lite på fritiden och inte nöter så mycket på prylarna. Det bästa med det hela är nog ändå konkurrensen för den behövs.

Ja så har då också videon från Till Vägs Ände blivit klar och kan beskådas antingen från http://www.mctouring.se/ eller direkt på länken http://vimeo.com/3419013 Det är första delen som är klar så nästa del kommer om några dagar // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0