Kådsalva ...

På mina turer runt med MC så är det alltid ett par produkter som alltid finns med i packningen t.ex Gaffatejpen, ståltråden, vitpepparkornen, snörpluggen och immskyddsflaskan med dundermedlet. Den sistnämnda finns tyvärr inte längre att få tag på men jag håller på dropparna så länge jag bara kan :)

Nu har jag dock fått mig ytterligare en funderare. Jag har en vän vid namn Svarte Sören som för en enkel peng tillhandahåller kådsalva vilken ska vara bra för de flesta åkommer. Jag känner att detta måste testas! Det kan bli lite skav ibland efter många mil i sadeln och en och annan gång får man närkontakt med en het avgaskrök ... Jag tror det är dags att slå till på en burk och kanske blir det nästa nödvändiga pryl i packningen :)

Den som vill vara med och testa kan själv göra ett inköp hos Svarte Sören som du hittar på denna adress: http://www.svartesoren.se

Skaffar du dig erfarenheter så hör av dig och berätta! // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0