Ankomst ...

Idag anlände det första gänget på 17 personer för vidare färd mot det norska fjäll och fjordlandskapet. Just nu är vädret här helt perfekt men det återstår att se var högtrycksfronten väljer att lägga sig? Kanske blir det en och annan svalkande skur på andra sidan kölen? Återstår nu bara att knyta ihop packningen och plocka MCstället ut ur tvättmaskinen så är jag snart reda för avfärd. Tur för mig att jag måste invänta ytterligare en grupp innan avfärd så hinner kanske även stället att torka :) // HansR

Ps. upptäckte här om dagen att man även i Sverige på mataffärerna har börjat sälja Pierre Robert's sortiment av trosor, karlsonger och nylonstrumpor. Deras nylonstrumpor och microfiberkarlsonger utan resårer i baken är helt fantastiska. Döm då av min STORA förvåning när jag upptäcker att i Sverige säljs det bara bomullskarlsonger för herrar!!!??? varför bara i Sverige? Är vi så konservativt att det bara går att sälja bomullskarlsonger för herrar? Damerna kan minsan välja mellan både bomull och microfiber! Så nu blir jag ändå tvungen att köpa sådant när jag väl är över kölen i väster :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0