Planering ...

Ja när det varken bär eller brister pga vädret då får jag istället ägna mig åt reseplanering. I hlegen blev det en heldel av den varan och det passade väl även bra då jag dragit på mig en dunderförkylning. Som det ser ut just nu så börjar de flesta bitarna hamna på plats inför sommarens turer och det finns inte heller så många plaster kvar, det är väl endast "Historiska Hotell" som inte visat sig så populärt!? Kanske är det så att vi touringfanstaster måste ha rejälpackning och även sköta oss själva det blir kanske för mycket med full uppassning :)

Vi får se om Påskhelgen bjuder bättre väder och om det kan bli en första barmarkstur även här på mina breddgrader? // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0