Första turen ...

Ja då var det dags att ge sig iväg på en första riktigt långa tur för i år och dessutom snöfritt, hoppas jag :) Jag lämnar i alla fall skidorna hemma och räknar med att det håller sig frostfritt dit jag ska. Det blir en tur ner över Sverige mot Skåne och Danmark för en avslutande etapp i nord-Tyskland, med två nätter på vandrarhemmet Dannevirke. Just nu ser jag ut att ha prickat helt rätt för regnskurarna står som spön i backen längs med Sverige ner mot Skåne och vidare in över Danmark ... fast jag vet inte om jag just nu kan lita på några väderprognoser för det mesta verkar bli fel ... vilket då kanske innebär bara sol för min del :) Den här gången ändrar jag också lite på upplägget och kör fet custom hela resan! Det ska bli spännande och se hur touringupplevelsen känns från en sådan sits? Det blir heller ingenting under 1700 kubik, ska det va så ska det :) Jag återkommer under veckan med mer rapporter om upplevelsen i söderled // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0