Premiär ...

... på snö blev det idag trots att solen lyste med sin frånvara. Enligt vädergubbarna skulle det bli en strålande vinterdag idag söndag men tji fick vi. men som sagt premiär för säsongen på snö med skidor och två hjul det blev det :) Sikten var väl inte den bästa i gråväder och lätt snöfall men underlaget var hyfsat och gav möjlighet till riktig vinterkänsla. Några av de mindre vägarna var dock lite för spåriga men hade bara plogen varit framme så var det fin slät vinterväg med lagom snö- och isunderlag. En viss försiktighet inträder dock vid första tillfället för säsongen och det tar några mil innan jag helt slappnar av och vet var jag har min MC. Men som sagt jag tar det gärna försiktigt i början för det kostar för mycket att köra om kull :) Inget bra fotoväder men jag skickar ändå med ett bevis // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0