Aurland ...

Ja vad ska jag säga!? Inte kan det väl bli mycket bättre än så här ... Idag har vi kört både över Jotunheimen, Tyin och Aurlandsfjellet i med klarblå himmel och strålande sol, inte ett moln i sikte så långt ögat såg :) Jag brukar ju ofta säga att det tar tid att åka i riktigt dåligt väder men det är nog lika med riktigt fint, för då blir det om inte annat många underbara stopp för att njuta vyer :) Många serpentiner har det blivit och vi har pacerat 1000 meters vid tre olika tillfällen för att sedan åter landa vid fjordens stilla och lugna vatten. Just nu sitter jag i en hytte efter riksväg 50 vid Österbö Fjellstove och begrundar några helt fantastiska resdagar. Tyvärr är det nu slut för denna gång och vi påbörjar resan hemåt och mot regnet om nu prognosen står sig? Som det ser ut just nu så möter vi det närmare gränsen och återstående väg hem, men efter dessa helt fantastiska dagar så kan jag nog ta även det :) // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0