Tips dags ...

På allmän begäran finns nu ett första "Tips" upplagt på mctouring.se egen YouTube kanal. Först ut är lite information om hur det gick till när min Bumse blev med skidor och hur jag tänkte när det gällde montering, däckval samt vilka dubb som passade bäst? Om det slår väl ut så är tanken att det blir lite mer sådant framöver. Självklart måste du ta tillfället i akt och påtala om det jag säger är fel eller på annat sätt behöver korrigeras, för som sagt det är mina högst personliga reflektioner och erfarenheter jag bjuder på ;-)
Man skulle ju också kunna tro att det var dags för vår säsongen nu med vårddagjämning och allt men det verkar som det får bli skidor ytterligare en tid :-) eller ska jag säga :-( Svårt val :-) // HansR
Länk till första Tipset på YouTube: http://www.youtube.com/user/mctouringse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0