Röstånga ...

Här vill jag tipsa om en pärla bland vandrarhem i Sverige och det är Söderåsens Vandrarhem i Röstånga! SMC medlemmar har 10% rabatt och om inte det är nog så är det både hemtrevligt och härligt bemötande du får när du kommer dit. Vill du vila lite från MC åkandet så ligger Söderåsens nationalpark strax utanför knuten med fantastiska vandringsleder i underbar skånsk natur som inte liknar något annat och för att inte tala om utsikten!!! Utsikt är inte något som Skåne skryter om i vanliga fall men från Söderåsen är den rent fantastisk! Har du vägarna ner mot kontinenten och det passar att kvartaöver i Skånetrakten rekommenderar jag varmt Söderåsens Vandrarhem! Det kan också vara skönt att svänga av E4:an och njuta lite sköna skånska MC-vägar på väg dit. Jag skickar med lite bilder som talar för sig själv!

Söderåsens Vandrarhem: http://www.soderasensvandrarhem.se/se/ // HansR

   

Kommentarer
Postat av: Folke



Hej!

Vad är det för pucko som lagt HTC-reklamen

ivägen för bilderna,Jag Bara undrar bilderna ramlar nämligen

bakom reklamen,fösöker man släppa dom på annan plats

så åker dom tillbaka bakom reklamen.

2011-05-25 @ 21:02:34
Postat av: Hans

Skönt att se att du är i gång igen!!! Vad kör du för webbläsare för jag har inga sådana problem vare sig med Firefox eller IE?

2011-05-25 @ 21:58:28
URL: http://www.mctouring.se
Postat av: Folke



Min Webbläsare heter Safari jag har altså en I-Mac

2011-05-26 @ 10:12:33
Postat av: Folke



Min Webbläsare heter Safari jag har altså en I-Mac

2011-05-26 @ 10:13:56
Postat av: Folke



Min Webbläsare heter Safari jag har altså en I-Mac

2011-05-26 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0